עמוד הבית / ניוזלטר וניירות עמדה / מפגש עם ד”ר גלעד בודנהיימר ראש אגף בריאות הנפש במשרד הבריאות

מפגש עם ד”ר גלעד בודנהיימר ראש אגף בריאות הנפש במשרד הבריאות

עם כניסתו של ד”ר גלעד בודנהיימר לתפקידו החדש כראש אגף בריאות הנפש במשרד הבריאות, שיגרה אליו עמותת עוצמה מכתב ברכה ואיחולי הצלחה, יחד עם בקשה לפגישת הכרות והתעדכנות.

לשמחתנו, ד”ר בודנהיימר נענה במהירות וזימן את חברות הוועד למפגש במשרדו. במהלך המפגש, שהתארך הרבה מעבר למצופה, פרש בפנינו ד”ר בודנהיימר את עיקרי תפיסתו, תוכניות מתגבשות ואילוצים שונים. כמו כן, היה קשוב מאד לדברינו ולבעיות שהוצגו בפניו. ככלל, ההתרשמות הייתה שד”ר בודנהיימר מייחס חשיבות רבה לבני המשפחות כבעלי ניסיון וידע ורואה בהם שותפים משמעותיים. כמו כן, להבנתנו, הוא שותף לתפיסה ששמה דגש על פיתוח השירות בקהילה במגוון דרכים.

גם ד”ר בודנהיימר סיכם את הפגישה באופטימיות: “האגף לבריאות הנפש רואה במטופלים ובמשפחות שותפים לדרך, לאתגרים ולמציאת פתרונות. העולם כולו מתמודד היום עם משבר גדול במתן מענים לבריאות נפשית בשל חסרים גדולים בכוח אדם בצד עליה משמעותית בהיקפי הביקוש לשרותי בריאות נפש, וכך גם בישראל. נשמח לעבוד יחד כדי לנתב את מערכת בריאות הנפש בישראל למחוזות טובים יותר, תוך הבנה שאין לנו ברירה אלא לנהל ולווסת את הטיפול בצורה מדויקת יותר לפי המצב הקליני ולפי צרכי האדם וסביבתו, תוך יצירת פתרונות לאתגר כוח האדם במערכת הציבורית, בצד הרחבת מנעד הטיפולים והתמיכות.”

אנו מלאי הערכה והוקרה על הזמן שהוקדש למפגש ועל תשומת הלב והיחס המכבד לו זכינו, שבים ומאחלים לד”ר גלעד בודנהיימר הצלחה בתפקיד החדש ובאתגר הגדול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות