עמוד הבית / ניוזלטר וניירות עמדה / ייצוג חדש של עוצמה ביספר”א

ייצוג חדש של עוצמה ביספר”א

לאחרונה חלו חילופי דורות בנציגות של עוצמה ביספר”א (האגודה הישראלית לשיקום פסיכיאטרי), שהוא איגוד אנשי המקצוע והאקדמיה בתחום השיקום הפסיכיאטרי בקהילה. עו”ד סתיו ברקת, פעילה בעמותה, החלה לכהן כחברת הוועד המנהל והחליפה בתפקיד זה את עו”ס מיכל גל, אף היא פעילת העמותה, שייצגה אותנו בכבוד מזה זמן ואנו מודים לה על תרומתה החשובה.

סתיו מביאה עמה כשורים רבים מעבר לידע מנסיון כבת משפחה. היא עורכת דין, מגשרת ומאמנת מוסמכת וכיום גם מאמנת תעסוקתית בתעסוקה נתמכת (סל שיקום) במרכז איתן מבית עמותת איכות בשיקום.

עם כניסתה לתפקיד אמרה סתיו: “חשוב לי מאוד לקחת חלק בגוף משמעותי שפועל לקידום נושא בריאות הנפש בכל מדינת ישראל ולתרום את תרומתי הצנועה, מתוך הניסיון והידע שלי, מהחיבור שלי לשטח, וכבת משפחה. דווקא מתוך עין יחסית צעירה בעולם השיקום הפסיכיאטרי, אוכל אולי להציע לפעמים נקודת מבט קצת אחרת. יספר”א היא גוף רציני ומשמעותי, ואני מודה מכל ליבי לעמותת עוצמה על שפתחה עבורי את ההזדמנות ואשמח לקחת חלק בעשייה זו”.

חברי עמותת עוצמה מאחלים לה עשייה פורייה ותרומה לקידום תחום בריאות הנפש במסגרת תפקידה החשוב והמאתגר.

 

עו”ד סתיו ברקת

2 תגובות

  1. אשמח לקבל הכוונה ועזרה למציאת מסגרת מתאימה לבני, מתמודד נפש בן 23. אנא עזרתכם🙏🙏🙏🙏

    • שלום שרון,
      סילביה מעוצמה ביקשה למסור לך שיש לקבל הפניה למסגרת מתאימה מסל שיקום ואם אין לבן סל שיקום צריך לבקש סל שיקום דרך המטפל (פסיכיאטר, פסיכולוג, עו”ס). ואפשר גם להתייעץ עם מרכז המשפחות באזור המגורים( מיל”ם, יה”ל וכו’).
      בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות