עמוד הבית / ארגוני תמיכה וסיוע / עם הפנים קדימה: הקלטת הכנס בנושא צוותי משבר נפשי

עם הפנים קדימה: הקלטת הכנס בנושא צוותי משבר נפשי

ב-13 לאוקטובר 2020 התקיים הכנס המקוון “צוותי משבר נפשי – הצורך והיישום” בברכת שר הבריאות ומנכ”ל משרדו, ובשיתוף ארבע עמותות בבריאות הנפש. הכנס התקיים במסגרת “שבוע בריאות הנפש” ולכל הדעות היה כנס היסטורי.
בקישורים – הקלטת 3 חלקי הכנס. מוזמנות ומוזמנים לצפות.

הכנס הוא היסטורי בשל מספר סיבות:
1. זו הפעם הראשונה בישראל שגורמים מכל כך הרבה דיסציפלינות שונות ישבו יחד, דיברו, האזינו זה לזה וגיבשו מענים משותפים.
בין המשתתפים: נושאי תפקידים בכירים ממשרד הבריאות, אנשי טיפול בקהילה, מתמודדים ונציגות של השיקום והרווחה.
למשל, ראשת שירותי בריאות הנפש ומנהל המערך האמבולטורי בבריאות הנפש; וכן יו”ר איגוד הפסיכיאטריה בישראל ויו”ר החברה הישראלית לבריאות נפש בקהילה; כל האחראים לבריאות הנפש בכל קופות החולים; נציגים בכירים ממד”א ומהמשטרה; נציגים מהסנגוריה הציבורית ומהמכון לחירות האדם; נציגות מהפסיכיאטריה המחוזית ונציגות של אנשים בעלי ניסיון בטיפולים ביתיים, כגון פסיכולוג קליני ואחות פסיכיאטרית, מתמודד, וכמובן נציגות מהשיקום ומהרווחה.
2. הנושא – צוותי משבר נפשי וטיפול חירום נפשי – נדון במקומות ובהקשרים שונים, אך לעולם לא בהקשר הוליסטי כלל מערכתי, וביוזמה של משפחות המתמודדים.
3. הדיונים היו אינטנסיביים ומלאי עניין. נושאי הפאנלים היו “מה קורה בשטח- אתגרים ופתרונות” ו “נקודות מבט של גורמי טיפול- תמונת מצב ותוכניות לעתיד.” ראשת שירותי בריאות הנפש הרצתה על “הצורך בגישה פרואקטיבית סובבת מטופל בבריאות הנפש”
4. מה שעוד ייחד את הכנס הוא ההשתתפות האמיצה והחשיפה הפומבית של בני משפחה ומתמודדים שנתנו עדות חיה על מציאות חייהם הלא פשוטה באמצעות סרטונים ששולבו בחלקי הכנס השונים.

אנו מודים, שוב, לכל המשתתפים שתרמו מזמנם ויצרו את האלכימיה הזאת של חיבור גורמים עם פרספקטיבות כל כך מגוונות . כמו כן, על ביצוע המשימה הכה מורכבת זו אנו מודים לצוות ועדת ההיגוי שהורכב מחברי כל העמותות, וכן לכל המתנדבים הנוספים שעמלו על סרטונים, מצגות, שקפים, ועוד ועוד משימות.

צפו בהקלטת הכנס (היכנסו ישירות לקישורים ביוטיוב), עשו לייק (להגברת התפוצה) הפיצו אותם לכל מי שיש לו עניין בנושא.

חלק 1 מתוך 3:

 

חלק 2 מתוך 3:

חלק 3 מתוך 3:

 

הצטרפו אלינו עוד היום לרשימת התפוצה ולפעילות בעוצמה:

https://tinyurl.com/y536zrol

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות