עמוד הבית / דע/י את זכויותיך - חוקים ונהלים / פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי מטפלת בכל התלונות והבקשות והפניות אשר נוגעות לקופות החולים.  הנציבות בודקת את קופות החולים. לדוגמא: כל מי שלא מקבל תרופה, או לא מקבל תרופה בעלות נמוכה, או שמסרבים לתת לו טופס 17 ועוד דברים דומים.  להתקשרות עימם :5400*, kvilot@moh.health.gov.il, או בפקס: 02-5655981.

לעומת זאת, מוקד “אבטחת איכות” בודק את כל התלונות בכל הנושאים וגם בבריאות הנפש. לדוגמא: רשלנות רפואית, שירות או יחס לא ראוי מרופאים, אחיות, התנהגות בלתי הולמת ועוד. להתקשרות עימם:  5400*, pniot@moh.health.gov.il, או בפקס : 02-5655964.

אודות יותם בן מאיר

נסו גם

מידע למשפחות: הסבר עדכני על תהליך בקשת סל שיקום

סל השיקום למתמודדים הוא אחד הכלים המרכזיים לסייע להם ולבני המשפחה להתמודד עם הפגישה הנפשית. ...