עמוד הבית / חדשות עוצמה / מרכזי המשפחות מודיעים: חזרה הדרגתית לשגרה, המשלבת בין מפגשים פנים אל פנים לבין מפגשים מקוונים

מרכזי המשפחות מודיעים: חזרה הדרגתית לשגרה, המשלבת בין מפגשים פנים אל פנים לבין מפגשים מקוונים

להלן שתי הודעות שהגיעו השבוע, הראשונה הודעה כללית של מרכזי המשפחות בכל הארץ על הפעילויות המקוונות. השנייה, הודעה ממוקדת יותר ממרכז יה”ל בראשון לציון המציינת את פרטי החזרה ההדרגתית לשגרה של פעילויות פנים אל פנים.

1. פעילות מקוונת במרכזי המשפחות בחודש מאי 2020 (מסמך וורד): פעילויות מרכזי יהל במאי (1)  

2. ההודעה על פעילות משולבת במרכז יה”ל ראשון לציון (אנו מביאים כאן את ההודעה כלשונה) 

בני משפחות יקרים,

אנו שמחים לבשר לכם, כי במסגרת ההקלות במשק, גם אנחנו מתחילים לחזור לשגרה ולפגוש בני משפחה פנים אל פנים במרכז.

החל מהשבוע תוכלו להגיע (בתיאום מראש) לפגישות פרטניות במרכז- זאת בנוסף להמשך שיחות טלפוניות למי שאינו יכול / חושש להגיע או מעדיף לשוחח בטלפון.

המהלך יתבצע באופן הדרגתי ותחת הנהלים וההגבלות של משרד הבריאות, מתוך כוונה לתת שירות מיטבי ובו בזמן לשמור על בריאותכם ובריאות הצוות. במידה ותרצו להגיע, תצטרכו להגיע עם מסכה ורצוי כפפות, למדוד חום בכניסה ולחתום על הצהרת בריאות (ניתן להגיע עם הצהרה חתומה – מצורפת למייל זה)

נכון לעכשיו, הפעילויות הקבוצתיות ימשיכו להתקיים מרחוק (בזום ובועידה). יתכן ונוכל לאפשר לקבוצות קטנות להפגש במרכז – תחת ההתוויות של משרד הבריאות (מרחק של 2 מטר וכד’)

לקראת השבוע הבא, אנו מזמינים אבות לשריין את ה-18.3 ב-18:30 למפגש ייחודי לאבות ובנים / ולבנות של הורה מתמודד לשריין את ה-20.3 ב-18:30 למפגש ייחודי לבנים / בנות של הורה מתמודד.

– אנו ממליצים לעקוב אחר ההנחיות החדשות בנוגע למרפאות, ביקורים וליווי לטיפולים – באתר ממ”נ או באתר משרד הבריאות.

-אנו מזכירים לכם כי נפתחת קבוצה מרחוק – דרך תכנת הזום, לאחים בני נוער(בגילאי 15-18) למתמודדים. הורים שיש להם ילדים בגילאים הללו (אחים) מוזמנים לפנות אלינו או להפנות את האחים אלינו בטלפונים: 052-4344025 או 052-4858720. את הקבוצה ינחו רויטל – מטפלת בתנועה מיה”ל אשדוד ושלומית – עו”ס מיה”ל ראשל”צ

-חשוב!!!  משרד הבריאות עורך סקר טלפוני קצר כדי לבדוק מהם הצרכים שלכם בימים אלה והאם ניתן להם מענה במרכזי יה”ל. הסקר מבוצע ע”י “יוזמה דרך הלב” שאף ביצעו את סקר שביעות הרצון בשנה החולפת במרכז. נודה אם תתקשרו לסוקרות בטל’: 052-2224815 | 050-8772720   ותוכלו לסייע בפיתוח ודיוק המענים למשפחות בתחום בריאות הנפש. הסקר הינו אנונימי.  לחילופין, אתם מוזמנים גם לכתוב לנו שאתם מעוניינים להשתתף ואנחנו נעביר את הטלפון שלכם לסוקרות. נשמח אם כמה שיותר בני משפחה יפנו וישתתפו בסקר.

אנו מאחלים לכולכם חזרה קלה (והדרגתית) לשגרה

מתגעגעים לראותכם,

צוות יה”ל ראשל”צ

כלי נגישות