עמוד הבית / אבני דרך בהקמת עוצמה / ריבי צוק נבחרה כיו”ר החדש של עמותת עוצמה

ריבי צוק נבחרה כיו”ר החדש של עמותת עוצמה

בתאריך 20.6.19 התקיימה האספה הכללית של עמותת “עוצמה”.
באספה הודיעה סילביה מדניקוב, יו”ר העמותה בארבע השנים האחרונות, על בקשתה לסיים את תפקידה כיו”ר העמותה. האסיפה הכללית בחרה בריבי צוק כיו”ר החדש.
היו”ר היוצא, סילביה, סיכמה את תפקידה וביקשה למסור לפעילים:
“הייתי בתפקיד כמעט 4 שנים שהיו מאתגרות ומלאות התרחשויות והשתדלתי להוביל את “עוצמה” לקראת השגת מטרותיה, כמיטב יכולתי. אין ספק שבכוחות משותפים, הצלחנו לקדם את העמותה בכל המישורים וזכינו להכרה מיוחדת מכל הגורמים הרלבנטיים לבריאות הנפש בממסד, באקדמיה וכו’.
“הודיתי לכולם על האמון שנתנו בי ואיחלתי הצלחה רבה לחברתנו ריבי צוק שנבחרה לתפקיד יו”ר על ידי הוועד המנהל החדש שנבחר באספה. אמשיך לפעול יחד עם ריבי וכל חברינו הפעילים הוותיקים והחדשים למען השגת מטרותינו: שוויון זכויות של המתמודדים עם מגבלה נפשית ומשפחותיהם וקידום תחום בריאות הנפש בכללותו!”.
היו”ר הנכנסת, ריבי צוק, שטחה את חזונה לעתיד פעילות העמותה:
“אני נרגשת ושמחה על האמון וההזדמנות להוביל את מסעה של עוצמה לקידום זכויותיהם ועניינם של המתמודדים ובני משפחותיהם. מקווה שביחד נמשיך להגדיר ולדייק את העוולות, את הצרכים, את החוסרים והפערים, ואת הפתרונות לכל אלה.
בעיקר נעמול על מציאתה של כל דרך אפשרית לתרגם את הדברים מחזון למציאות, להתקדם, צעד צעד להישגים בחיי המעשה. נמשיך בפעולות הסינגור של פעילי עוצמה בתחומי המדיניות.
“אנו מקווים לפעול ביעילות להעצמתם של המתמודדים והמשפחות כפרטים, ולהרחבה מתמדת של שיתופי הפעולה, עם כל מי שערכינו קרובים לליבו, מכל שדרות החברה, בתוך עולם בריאות הנפש וחוצה לו.”
כלי נגישות