עמוד הבית / חדשות עוצמה / המלצת חברת עוצמה על “נגיש קפה”

המלצת חברת עוצמה על “נגיש קפה”

אני שמחה מאד לשתף אתכם במיזם נפלא. אני מצרפת שני קטעי עיתונות של הפרויקט המדהים הזה שיושם ביישובי רמת ישי. זהו מיזם תעסוקתי שצמח מהגדרת יעדים של קבוצת אנשים עם מוגבלות מרמת ישי, שהצטרפו לפני חמש שנים לפרויקט הארצי של “קהילה נגישה” ועברו קורס העצמה.
מהקורס הזה, צמחה עמותת “קהילה נגישה רמת ישי”, צמח סקר מבני ציבור ביישוב אותו ארגנתי וניהלתי, צמח מועדון חברתי תוסס של הקבוצה, וגולת הכותרת: צמח בית הקפה “נגיש קפה” עליו תקראו בכתבות המצורפות.

בית הקפה משרת את הקהל הרחב, מתחרה בשוק החופשי, נגיש לאנשים עם מוגבלות, בנוסף לנגישות לאנשים עם מוגבלות בניידות, הוקפד על אקוסטיקה טובה לאנשים עם לקות שמיעה, וצבעים, קונטרסטים ותאורה מתאימה לאנשים עם לקות ראייה. יוזמיו ומפעיליו שהנם בעלי מוגבלויות, יש ביניהם אנשים עם מחלות כרוניות, כגון כרון, תרשת נפוצה, מניה דפרסיה, סכיזופרניה, סוכרת, יש כבדי ראייה ועוד. כולם חבורה מלוכדת, נלהבת, כמו משפחה חמה, גאים במפעלם (בצדק רב), ומקבלים באהבה ויחס מיוחד את לקוחותיהם.

כולכם מוזמנים לבוא לבקר, ליהנות מהמאכלים והאווירה המיוחדת, להתייחס לפרויקט כמודל לשכפול, וכמובן, לעזור לנו לפרסמו כמה שיותר.

 

לאתר המפרסם את בית הקפה, הקליקו כאן

כלי נגישות