עמוד הבית / דע/י את זכויותיך - חוקים ונהלים / מוקדי השירות לתלונות הציבור של קופות החולים

מוקדי השירות לתלונות הציבור של קופות החולים

בכדי להביא לשיפור הרפורמה ולמציאת מענה לבעיות הצצות בעקבות יישומה בפועל, מומלץ להפנות פניות להצעות לשיפור וייעול, כמו גם תלונות על תפקודה למוקדי שירות תלונות הציבור של קופות החולים המופקדות על היישום.

להלן מספרי הטלפון של מוקדי השירות של קופות החולים, ולאחריהם קישור לפניות הציבור דרך אתרי האינטרנט שלהן:

1. מוקדי השירות של קופות החולים:

  • שירותי בריאות כללית: 2700* או 03-9405350
  • מכבי שירותי בריאות: 3555* או 1-700-50-53-53
  • קופת חולים לאומית: 1-700-507-507
  • קופת חולים מאוחדת: 3833* או 1-222-3822 או 077-2703756
  1. כללית: http://www.clalit.co.il/he/info/Pages/clalit_counties.aspx
  1. פניות הציבור | מכבי שירותי בריאות
  1. פניות הציבור | שירות לקוחות | שירות לקוחות קופת חולים מאוחדתpniot@meuhedet.co.il
  1. שירות לקוחות, פניות הציבור, נציבת קבילות הציבור – קופת חולים לאומית

 

אודות יותם בן מאיר

נסו גם

סליחה על השאלה | הצצה לעולמם של מתמודדים עם מחלות נפש

התוכנית ששואלת כל מה שתמיד רציתם לדעת אבל חששתם או לא יכולתם לשאול. הצצה כנה ...