עמוד הבית / חדשות / מדוע סקר שביעות הרצון של המטופלים אינו משקף את המצב בשטח?

מדוע סקר שביעות הרצון של המטופלים אינו משקף את המצב בשטח?

“האסוציאציה הראשונה שעולה לי ביחס לסקר הזה, היא שזה כמו סקר בבית כלא. איזה אסיר יענה באמת מה הוא חושב כשהסוהר יושב לידו?”.
זה מה שסיפר אייל, שסובל מאפליפסיה והפרעה דו קוטבית ואושפז בעבר באברבאנל ובתל השומר בראיון לרשת ב’.
“קשרו אותי במשך 72 שעות ואפילו לא בדקו אם אני רוצה כוס מים. הצוות עשה עלי תחרות, מי מפעיל עלי יותר כוח. אני מבין שרוצים למנוע אובדנות, אבל ככה? משתמשים בקשירה כדי להעניש ולהשפיל.”
לראיון המלא עם אייל ומרואיינים נוספים מעמותות סינגור  שונות לחצו על הקישור הבא

 

אודות יותם בן מאיר

נסו גם

“הזדמנות היסטורית”: ליצמן קורא לראשי הקואליציה לתמוך בתוספת מיליארדים לבריאות

לקריאת הכתבה המלאה: https://www.themarker.com/consumer/health/1.7138778