עמוד הבית / דע/י את זכויותיך - חוקים ונהלים / פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי מטפלת בכל התלונות והבקשות והפניות אשר נוגעות לקופות החולים.  הנציבות בודקת את קופות החולים. לדוגמא: כל מי שלא מקבל תרופה, או לא מקבל תרופה בעלות נמוכה, או שמסרבים לתת לו טופס 17 ועוד דברים דומים.  להתקשרות עימם :5400*, kvilot@moh.health.gov.il, או בפקס: 02-5655981.

לעומת זאת, מוקד "אבטחת איכות" בודק את כל התלונות בכל הנושאים וגם בבריאות הנפש. לדוגמא: רשלנות רפואית, שירות או יחס לא ראוי מרופאים, אחיות, התנהגות בלתי הולמת ועוד. להתקשרות עימם:  5400*, pniot@moh.health.gov.il, או בפקס : 02-5655964.

אודות יותם בן מאיר

נסו גם

Israeli_Ministry_of_Health_logo

שיקום ושילוב בקהילה – מידע וזכויות בבריאות הנפש. יולי 2016

למידע המעודכן והמלא, הנוגע למימוש זכויות מתמודדים ובני משפחותיהם בכל הקשור לשיקום בקהילה, פתחו את המסמך ...