עמוד הבית / דע/י את זכויותיך - חוקים ונהלים / פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי מטפלת בכל התלונות והבקשות והפניות אשר נוגעות לקופות החולים.  הנציבות בודקת את קופות החולים. לדוגמא: כל מי שלא מקבל תרופה, או לא מקבל תרופה בעלות נמוכה, או שמסרבים לתת לו טופס 17 ועוד דברים דומים.  להתקשרות עימם :5400*, kvilot@moh.health.gov.il, או בפקס: 02-5655981.

לעומת זאת, מוקד "אבטחת איכות" בודק את כל התלונות בכל הנושאים וגם בבריאות הנפש. לדוגמא: רשלנות רפואית, שירות או יחס לא ראוי מרופאים, אחיות, התנהגות בלתי הולמת ועוד. להתקשרות עימם:  5400*, pniot@moh.health.gov.il, או בפקס : 02-5655964.

נסו גם

אופן הפניה לנציבות הקבילות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי בנושא טיפול בבריאות הנפש

בעקבות הרפורמה פנתה עוצמה לנציבות הקבילות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי בכדי לברר את אופן הפניה ...