עמוד הבית / דע/י את זכויותיך - חוקים ונהלים / פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי מטפלת בכל התלונות והבקשות והפניות אשר נוגעות לקופות החולים.  הנציבות בודקת את קופות החולים. לדוגמא: כל מי שלא מקבל תרופה, או לא מקבל תרופה בעלות נמוכה, או שמסרבים לתת לו טופס 17 ועוד דברים דומים.  להתקשרות עימם :5400*, kvilot@moh.health.gov.il, או בפקס: 02-5655981.

לעומת זאת, מוקד “אבטחת איכות” בודק את כל התלונות בכל הנושאים וגם בבריאות הנפש. לדוגמא: רשלנות רפואית, שירות או יחס לא ראוי מרופאים, אחיות, התנהגות בלתי הולמת ועוד. להתקשרות עימם:  5400*, pniot@moh.health.gov.il, או בפקס : 02-5655964.

אודות יותם בן מאיר

נסו גם

מוקדי השירות לתלונות הציבור של קופות החולים

בכדי להביא לשיפור הרפורמה ולמציאת מענה לבעיות הצצות בעקבות יישומה בפועל, מומלץ להפנות פניות להצעות לשיפור ...