עמוד הבית / דע/י את זכויותיך - חוקים ונהלים / פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

פניות הציבור בנושאים של חוק ביטוח ממלכתי

נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי מטפלת בכל התלונות והבקשות והפניות אשר נוגעות לקופות החולים.  הנציבות בודקת את קופות החולים. לדוגמא: כל מי שלא מקבל תרופה, או לא מקבל תרופה בעלות נמוכה, או שמסרבים לתת לו טופס 17 ועוד דברים דומים.  להתקשרות עימם :5400*, kvilot@moh.health.gov.il, או בפקס: 02-5655981.

לעומת זאת, מוקד “אבטחת איכות” בודק את כל התלונות בכל הנושאים וגם בבריאות הנפש. לדוגמא: רשלנות רפואית, שירות או יחס לא ראוי מרופאים, אחיות, התנהגות בלתי הולמת ועוד. להתקשרות עימם:  5400*, pniot@moh.health.gov.il, או בפקס : 02-5655964.

אודות יותם בן מאיר

נסו גם

עדכון חשוב: ועדת ערר לאחר ועדת סל שיקום (נובמבר 2017)

על פי חוק השיקום נכי נפש בקהילה, לכל מתמודד עם מוגבלות נפשית עומדת הזכות להגיש ...